Piotr Bogucki – właściciel firmy Master Marketing


Magister ekonomii Wydziału Transportu i Łączności Uniwersytetu Szczecińskiego. W 1997 roku uzyskał tytuł Mastère Spécialisé en Génie des Systèmes Industriels nadany wspólnie przez trzy renomowane uczelnie francuskie: L’Ecole Centrale de Paris, L’Ecole Centrale de Lyon, L’Ecole Nationale Supérieure des Mines de Saint-Étienne oraz Politechnikę Szczecińską, potwierdzający specjalizacją w zarządzaniu systemami przemysłowymi.

Od 2003 roku, prowadząc firmę Master Marketing, zajmuje się funduszami europejskimi. Czym sobie zapewniam czołowe miejsce na niełatwym przecież rynku konsultingowym? Myślę, że kompleksową obsługę każdego przedsiębiorstwa, począwszy od współpracy przy kreacji idei rozwojowej, po planowanie działań na etapie realizacji projektu, aż do końcowego rozliczenia dofinansowanego projektu – mówi Bogucki. Pozycję wśród doradczych liderów województwa zachodniopomorskiego pozwoliła mu uzyskać obsługa dziesiątek przedsięwzięć rozwojowych w różnych branżach. Klienci współpracujący z Master Marketing podkreślają siłę spokoju właściciela. – Trudności biurokratycznych w trakcie procesu starania o dotację i później jego realizacji jest tyle, że bez rzeczowego podejścia szefa Master Marketing szybko byśmy się poddali – opowiada właściciel przedsiębiorstwa z branży metalowej. Piotr Bogucki za zawodowy sukces uważa zbudowanie wielu trwałych, wieloletnich relacji partnerskich ze swoimi klientami. – To procentuje przy następnych wspólnych przedsięwzięciach – opowiada.

Odpoczynek znajduje na łonie natury oraz odkrywając nowe smaki pochodzące z rożnych stron świata, samemu przy tym eksperymentując kulinarnie.

———————————————————————–
Przykładowe projekty Master Marketing:

● Opracowanie biznesplanu wraz z analizą efektywności inwestycji, polegającej na budowie zakładu przetwórstwa rolno-spożywczego – ubojni drobiu. Wartość inwestycji: ok. 56 mln. zł.
● Opracowanie biznesplanu wraz z analizą efektywności inwestycji, polegającej na rozbudowie zakładu produkcyjnego innowacyjnych maszyn i przyczep rolniczych, w tym zakupie maszyn i urządzeń do obróbki stali. Wartość inwestycji: ok. 17 mln zł.
● Opracowanie biznesplanu wraz z analizą efektywności inwestycji, polegającej na budowie zakładu przemysłowego obróbki mechanicznej wielkogabarytowych konstrukcji stalowych, w tym zakupie ciężkich obrabiarek, realizowanej w firmie branży stalowej, wykonującej konstrukcje morskie oraz offshorowe. Wartość projektu inwestycyjnego: 12 mln zł.

 

Fot. bogucki1

Podobne artykuły

0 1237

Brak komentarzy

Napisz odpowiedź